Výzkum zákazníků
Kvantitativní a kvalitativní výzkumy – tržní pozice, růstové strategie, spokojenost a chování zákazníků
- Výzkum tržních příležitostí (analýza strategického potenciálu a nedostatků)
- Výzkum chování zákazníků/spotřebitelů (preference, postoje, hodnocení produktů, cenová citlivost aj.)
- Výzkum maloobchodu
- Studie spokojenosti a loajality zákazníků
- Test-shopping (nezávislé testování obchodních řetězců)
Metodické nástroje výzkumu trhu
- Diskuzní skupiny
- Hloubkové rozhovory
- Mystery/test shopping
- Terénní průzkum
- Výzkum maloobchodu
Odborné kapacity a předpoklady
- Síť školených tazatelů v České republice, Slovensku, Polsku, Rusku aj.
- Důsledná kontrola kvality
- Výběr respondentů standardními postupy
- Zpracování dat standardními nástroji (vč. softwaru SPSS)
- Závěrečná zpráva v tištěné a/nebo elektronické verzi
- Prezentace a interpretace dat a výsledků v podobě tabulek a grafů
Prosíme, sdělte nám své požadavky a my připravíme konkrétní návrh a cenovou nabídku.