STRATEGICKÉ STUDIE TRHU v zemích EU i dále
• |
od krátkých souhrnných informací po obsáhlé detailní analýzy zahraničních trhů | |
• |
vždy přesně uzpůsobené podle požadavků a cílů klienta pro export a marketing |
METODIKA PRŮZKUMU TRHU
• |
základní průzkum (desk research), interview s experty a klíčovými hráči, statistika, databáze firem, analýza distribuční sítě, konkurence, sektorové organizace, akce a média, průzkum v terénu aj. |
ČASOVÝ RÁMEC
• |
cca 4-10 týdnů |
VÝSTUPY
• |
profesionální studie domácího či zahraničního trhu vč. strategických doporučení a konkrétních obchodních příležitostí pro prodej, nákup, export, marketing; obvykle 30-150 stran |
OBLASTI PRO PRŮZKUM TRHU
|
|
Zde se můžete podívat na příklad strategické studie trhu (zkrácená verze)
CENA
Cena strategické studie trhu je vždy stanovena fixní částkou závisející na povaze a rozsahu každého projektu a našem odhadu časové náročnosti jeho zpracování. Nejčastěji se jedná o částku v řádu desítek tisíc korun za jednu zemi.
Obvykle studie trhu vyžadují od 3 do 20 dní čistého času našeho konzultanta, a přibližně ve stejném poměru se také liší jejich ceny - v rozmezí od několika desítek tisíc až po šestimistné hodnoty u rozsáhlých studií nebo při pokrytí více zemí či náročnějších trhů.
Prosím, sdělte nám své požadavky a my připravíme konkrétní návrh a nabídku na průzkum vybraného trhu ve Střední a Východní Evropě, Západní Evropě, Skandinávii, Severní Americe, Jižní Americe či vybraných zemích Asie. Naším pravidlem je nabídnout každému klientovi nákladově efektivní řešení, které zajistí maximálně kvalitní výstupy dle individuálních potřeb.